Care e povestea?

Dintre cei care deruleaza proiecte online, nu cred ca sunt singurul care a primit de multe ori propuneri de design si chiar site-uri in varianta beta din care lipseau elemente vitale de navigare sau menite sa aduca un plus in ergonomia site-ului. Pur si simplu, designerii sau programatorii nu intelegeau de ce acele lucruri (link-uri, butoane, info boxuri) trebuiau sa stea acolo pe pagina si mai ales, care ar fi fost scopul lor.

“Sefu’, nu vezi ca e de rahat?!”, era afirmatia zilei. Pur si simplu, logica lor mergea in directie inversa cu liniile brief-ului si nu concepeau ca ar fi posibil ca cineva sa navigheze prin site altfel decat o faceau ei.
Asa ca, in speranta ca nu am inventat apa calda, am introdus o noua coloana in brief-ul de design, pe care am denumit-o: what’s the story?
Fiecare element are o explicatie in maxim trei propozitii despre cum il vor folosi utilizatorii site-ului si mai ales care este valoarea lui. Timpul investit cu descrierea proiectului este mai lung, insa sper sa reducem numarul iteratiilor.

Your email address will not be published. Required fields are marked *