Creative killers

– Deci, cum procedam? Care ar fi directia?

– Nu am nici cea mai vaga idee. Veniti voi cu o idee…

Probabil ca daca vei lucra intr-un departament de marketing sau intr-o agentie de publicitate, un dialog de genul celui de mai sus va fi inceputul unui lung si chinuitor parcurs al unei campanii, pana ce rezultatul final ajunge la ochii si urechile consumatorului final. In realitate, raspunsul corect este: “nu am nici cea mai vaga idee despre ce trebuie facut, insa am o mie de idei despre cum as putea sa-ti modific creatia.”

Din pacate, iteratiile, adica modificarile repetate ale unui concept creativ, au si un revers pe termen lung. Urmatoarele creatii vor fi tot mai sarace. Entuziasmul creativilor se va diminua pe parcurs si vor propune dinadins concepte pe care sa-ti poti manifesta cele o mie de idei de schimbare. Nu vor face asta din rautate, ci pur si simplu au un mod de a se adapta situatiei, mult mai eficient decat al tau…

Your email address will not be published. Required fields are marked *