Impossible is… something

baneasa-shopping-city.jpgSunt lucruri pe care pur si simplu nu le poti pune impreuna. Avem destule alternative interesante din care putem alege si nu trebuie sa fortam lucrurile de dragul “evenimentelor” (fie ele sportive sau de alta natura) daca produsul sau pozitionarea nu o permite. De exemplu fotbalul si moda se “combina” la fel de bine ca apa cu uleiul.

Vorbim cu doua segmente de consumatori care au convingeri si atitudini diferite fata de moda sau fata de fotbal.

“Victimele modei” vor fi prea putin pasionate de “grupa mortii” si cu atat mai putin tentate sa-si strice pantofii de mii de euro pe vreo minge, in timp ce “fanii nationalei” (adunati pe la terase) vor fi prea putin interesati de ce anume vor purta in timpul meciului, atata vreme cat nu este un tricou, o sapca sau un fular cu Romania.

Din punctul meu de vedere executia nu reuseste sa “adreseze” nici una dintre cele doua categorii de consumatori si in felul asta obiectivul (de a genera trafic) este compromis. “Orasul Modei” este un statement destul de pretentios si are limitarile sale.

Sunt curios cum va arata reclama pentru jocurile olimpice…

Ovidiu Miron

Da, e o exagerare din partea lor. E posibil sa se fi gandit la preocuparea fotbalistilor catre moda, catre viata mondena.

Dar au uitat ca una e sa vorbesti cu un sportiv si alta cu un suporter.

Au gresit la nivel de planificare.

Madalin Durca

Ovidiu, daca vorbeau fotbalistilor era mai simplu sa le trimita o invitatie 🙂
Desi sunt destui consumatori de marci de lux care sunt si suporteri, fotbalul si moda nu se pot invoca reciproc, practic nu isi gasesc locul impreuna pe acelasi layout. Aici este de fapt “eroarea”.

Your email address will not be published. Required fields are marked *