In brands we trust… or not

Le-a vazut cineva pe tipele astea? De cateva zile le tot intalnesc la intersectii in Bucuresti afisand pancarte si impartind flyere. Promoveaza asigurari, nu mare chestie. Costumatie simpla, de vara, nimic iesit din comun.

Ce este cu adevarat remarcabil si nu va trece neobservat este etuziasmul lor, farmecul… le-ai lua acasa. Vorbesc in sensul bun, fara nici o alta conotatie. Serios! Sunt oameni care iti fac dimineata frumoasa sau iti schimba o zi inceputa prost, cu un zambet, o vorba buna sau un “multumesc”.

La polul opus sunt promoterii brandurilor mari. Daca dai o tura prin hypermarket in weekend, foarte probabil ca vei intalni niste fete imbracate stupid in rochii cu elemente florale sau in balerine, chinuite de orele pe care le petrec in picioare pazindu-si (parca) bucata de raft, silabisind timid vesnica placa: “la doua cumparate, al treilea e gratis”.

Din pacate brandurile mari vad aceste actiuni ca pe un joc de imagine, cand de fapt ele ar trebui sa transmita o stare de spirit. Insa promoterii lor au ceva nenatural, la care se adauga un training facut probabil de un Product Manager, pe email.

Later Edit. Am identificat si proprietarii actiunii. Sunt cei de la asiguratorii.ro

Claudiu

Mai erau cei de la rca-ieftin…hm..defapt sunt tot aceeasi. Umbla vorba ca fetele de care zici aici ar lua si foarte putini bani pentru o zi de stat in soare.

Daca tot venea vorba de branduri “mari”.. fetele de la promotii la tigari sunt vesele. 🙂

Your email address will not be published. Required fields are marked *