Un top 30 al brandurilor japoneze facut de Interbrand

Pe 18 februarie 2009 Interbrand a comunicat un top al brandurilor japoneze. Studiul incearca in primul rand sa demonstreze importanta perspectivei pe termen lung a managementului brandurilor globale care contribuie semnificativ la diminuarea efectelor recesiunii economice din ultima perioada. Desi majoritatea brandurilor din primele 7 pozitii au inregistrat scaderi semnificative ale actiunilor, valoarea brandurilor evaluata de catre Interbrand este mai putin pronuntata. Metoda de calcul detinuta de catre Interbrands este recunoscuta si dovedita in toata lumea fiind bazata pe evaluarea unor indicatori ca puterea financiara, importanta in influentarea deciziei consumatorului si probabilitatea de a genera venituri in viitor.

Interbrand este cea mai mare companie de consultanta de brand din lume fiind fondata in 1974. Pentru cei mai curiosi, aici este un top a celor mai bune branduri facut in 2008, tot de catre Interbrand.

Ovidiu Miron

Sunt 30 de branduri. Si chiar sunt branduri.

Ma tot gandesc la un posibil clasament al celor mai bune 30 de branduri romanesti. Si nu stiu ce sa zic…

Your email address will not be published. Required fields are marked *